søndag 25. juli 2010

Marcus' verdenskart...

... har jeg endelig fått tatt et bilde av. Til min store glede stod kartet igjen i huset da vi overtok. Jeg antar at det har fulgt huset lenge. Kartet er laget på lerret og er spent opp på en treramme. Jeg synes det er stilig og liker at fargene er så duse. I tillegg synes jeg det er gøy at Narvik er den eneste byen i Nord-Norge som er med. De andre byene som er med er Trondheim, Bergen, Kristiansand og Oslo. I og med at kartet er ganske stort, synes jeg det gir nok "mønster" på romveggen til Marcus. Resten av rommet vil dermed bli malt i en lys farge, antakelig en vaniljetone/lys beige eller lignende. Det har ellers blitt lite blogging de siste dagene. Programmet har vært ganske fullt de siste dagene med vennebesøk, utflukter og aktiviteter med barna, og i går et flott utebryllup i fantastiske omgivelser i Saltvik. Tenk å være så heldig med været etter uker med regn! Hææærlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar