søndag 29. august 2010

Dørhåndtakene har vi brukt mye tid på...


















... å bestemme oss for. Jeg hadde nok ikke trodd at det skulle være et vanskelig valg. Men de fleste forhandlere i byen har et heller dårlig utvalg inne, og det er vanskelig å bestemme seg uten å ha sett produktet annet enn på nett. Vi gjorde et forsøk på å bestille håndtak ut fra et bilde i en katalog, og det ble HELT FEIL! Bildet stemte overhodet ikke med virkeligheten og de var stygge! Men de vi har endt opp med er også bestilt usett over nett. Men denne gangen ble vi fornøyde. Ingen løse eller raklete deler. Tvert imot er håndtaket helstøpt med unntak av det hvite materialet som likevel sitter som støpt. Håndtakene er bestilt fra www.r-bergersen.no i Oslo og jeg synes de passer bra til dørene. I dag har jeg ellers avsluttet min første arbeidshelg på 11 år og nå skal jeg nyte to dager fri før det er jobb igjen på onsdag. Satser på en tur til Riksgränsen for å kjøpe reinfilet, samt litt gardininnkjøp i byen. Og kanskje prøve å pakke litt? Ha en fin ukestart!


1 kommentar:

  1. R. Bergersen har mye fint ja.
    Dem har butikk på Strømmen storsenter og jeg er ofte innom og drømmer meg bort.
    Håndtak, knakker og kroker + mye mer.

    Spennende butikk!

    SvarSlett