onsdag 18. august 2010

I dag åpnet Celines hus :-)

For ikke innvidde er Celines hus Narviks nye interiørbutikk med både møbler og småvarer. Den er eid av Christine Røsnes Bussoli som har www.hvitstil.com og også butikken er i tråd med hennes lyse lekre stil. Jeg var så heldig å få med meg åpningen nå i kveld, og butikken er superlekker. Vareutvalget er ikke kjempestort enda, men ila 3 uker kommer høstvarene og da fylles nok butikken opp. Og kanskje jeg skal si heldigvis at ikke alle varene er kommet enda, for jeg fikk likevel mer enn nok med meg hjem ;-) Her kan dere se hva som lurte seg med i bilen hjem i dag. En Chipsskål og en fin hvit mugge.

En praktisk og søt plastmugge med lokk, perfekt til solfyllte dager på verandaen.

 Fire smarte skåler som er perfekt til oppbevaring av matrester m.m.













To søte knagger til et av soverommene.













Så da bør jeg vel si meg fornøyd med dagens innkjøp ;-) Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar