torsdag 10. februar 2011

I dag skulle jeg vist dere...

... det nye vitrineskapet som vi har fått fra Englesson. Men jeg klarte å glemme kameraet hos mamma og pappa i ettermiddag, så jeg får legge ut bilder i morra. Synes selv det ble veldig bra :-) Ellers har sola besøkt huset vårt i dag for første gang i år, så det har vært en fantastisk fin dag å ha fri på. Utrolig deilig at mørketida er helt over for denne gang! Og det er så vakkert når sola skinner på all den hvite fine snøen som har kommet at man kan bli glad av mindre. Selv har jeg brukt dagen på å ordne litt hjemme, vært på venninnebesøk og ikke minst feiret mammas bursdag. Gratulerer så mye med dagen, aller kjæreste mammaen min!


Mine søte små gratulerer også mormor så mye med dagen i dag! Jeg ønsker dere alle en fin kveld, så skal jeg få lagt ut bilder av vitrinen i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar