tirsdag 5. april 2011

Kleshengere til småfolk...

... er ikke alltid like lett å få tak i, med unntak av helt enkle plasthengere fra HM da. Med tre små og derfor en god mengde klær, har jeg lenge savnet orntlige hengere til barna.

Heldigvis har jeg en flink mamma som ordnet den saken for meg :-) Hun har saget av gammeldagse enkle kleshengere i tre og strikket de inn. På noen har hun laget små poser til småtilbehør.

Så da er plutselig skapene fulle av fine kleshengere :-) Heldige meg! Ellers er sommerfuglspeilet dere ser over en av detaljene på Celines rom. Hennes sommerfuglrom er vel det eneste rommet dere enda ikke har fått se, men det kommer etterhvert.

Ellers er det mye fokus på planlegging av bryllup nå, med leting på internett etter allting jeg ikke finner i Narvik, bestilling av invitasjoner mm. Det går ikke så fort, og det er visstnok bare 3 mnd igjen. Hmmm... Men, men, gift skal vi nok bli ;-)

En fin uke til dere så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar