fredag 29. april 2011

Vår på badet...

... med detaljer i rosa. Rosa er definitivt min vår og sommerfarge! Og jeg synes den duse rosafargen er fin mot de beige flisene.


Såpedispenseren er fra Lene Bjerre. Etter å ha kjøpt et par dispensere i ulike farger fra før, valgte jeg denne gangen å kjøpe en i glass, så kan jeg heller skifte farge på såpa inni. Litt billigere og mer fornuftig i lengden  ;-)



Håndkremen og fuktighetskremen ble med hjem i kofferten da jeg var i Oslo. Der startet jakten på detaljer i rosa.


Og så lukter fuktighetskremen så deilig av kirsebær. Og den har litt glitter i. Fint til gylden hud (noe min ikke er. Hehe..) De hadde denne kremen også på Gardermoen.


Selvsagt er rosa håndklær også en nødvendighet ;-) Men skal være ærlig på at Mikael ikke var like fornøyd som meg med ROSA håndklær og fargetema på badet.





En Erika i rosa potte har også blitt forflyttet til badet.

Og selvsagt noen lysestaker i samme farge...

Og til sist kom det ei lita storjente i rosa pysj å ville være med før hun ble båret i seng. Som nevnt før så er jeg over snittet glad i rosa. Det vil dere nok få bekreftet gjennom flere blogginnlegg i tiden som kommer :-) Det er jo vår!

I dag har dagen gått med til hårklipp, trekking av visdomstann og litt titting på Årets bryllup. Tror nok ikke prins William og hans brud hadde samme budsjett som oss å forholde seg til :-) Men men... Koselig skal det nok bli. Og nå føler jeg at jeg er litt mer i rute med forberedelser også, selv om det enda er langt igjen. Men denne helgen er viet til hagearbeid! Jeg ønsker deg ei deeeilig helg! Klem




2 kommentarer:

  1. Rosa er lekkert! Bare så det er sagt. Gleder meg forresten allerede til å lese bloggen etter bryllupet! Er ganske så sikker på at dere får et nydelig bryllup, fylt av glede og masse varme. ...og med din sans for detaljer, blir det nok både lekkert og stilig også.. Ha en trivelig vår videre, Carina!

    SvarSlett
  2. Rosa er så romantiskt å delikat. Det er min vår/sommer farge også.

    Ta gjerne turen innom min blogg for akkurat nå har jeg en liten vårlig giveway gående, min aller første ♥

    Ønsker deg og dine en flott onsdag

    Klem

    SvarSlett