søndag 8. mai 2011

Ytterligere timer med hagearbeid...

 
... er over. Vi har stort sett bodd i hagen denne helga også. Denne helga er det rosenbuskene som er kuttet betraktelig ned, men det var hardt tiltrengt etter års forsømmelse.

Uteblomster er foreløpig inneblomster. Tar ikke sjansen på å krangle med nattefrosten helt enda ;-)

Vi har rukket litt sosialt liv i helga også da. Kan jo ikke bare jobbe! Så da må det pyntes litt så vi kan slappe av i koselige omgivelser.

Og fargen er som allerede nevnt på denne årstiden ROSA :-)

Jeg synes det er så koselig å dekke fine bord selv om anledningen ikke er så formell da. Deilig med litt hverdagskos!

Disse prikkete serviettene er nok mine favoritter i år. De finnes på Princess i flere farger. Jeg har lyseblå og lilla i skapet også da ;-) Serviettringene er fra Kremmerhuset, men noen år tilbake.

Disse nydeligste dusrosa rosene hadde våre kjære venner Eirin og Tore med. De er definitivt blant mine favorittroser.

Vakre?!

Må jo vise frem årets første blomst som størstedattera mi plukket til meg i hagen. Så koselig når de små kommer med blomster. 

Ellers har det vært mye arbeid og lite billedtaking i helga. Jeg er ganske dårlig på å ta bilder når det skjer mye, så det blir med innebilder denne gang. Men nå har vi iallefall funnet hagen under alt av busker og løv, så da skal jeg snart få oppgradert husbildet på bloggen sånn at det vises at snøen er borte for sesongen. Hehe ;-) Ha ei fin uke! Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar