søndag 19. juni 2011

To varme deilige uker...

... ser ut til å være det vi fikk i denne omgang. Værvarselet melder om regn og mer regn for en tid framover, men uansett har det vært fantastisk godt med såpass lang tid med sammenhengende sol og sommer.

Det har vært kjekt å ta takterrassen i bruk, spise frokost og middag ute daglig og kjenne varmen fra sola dag etter dag :-)

Takterrassen har vi ikke gjort noe med enda, så det er ikke så fristende å ta oversiktsbilder. På veggene rundt er det asbestplater, med unntak av den ene husveggen i tre da.

Men det får bli neste års prosjekt. Med en fin voksduk, et par puter og litt pynt blir det uansett ganske koselig, synes jeg.

Og ikke minst har vi fått oss en skikkelig grill, - som erstatter en knøttliten elektrisk grill. Så dermed har det blitt grilling hver dag. Kjøtt, fisk, pølser, kylling, grønnsaker. Alt som grilles kan nærsagt. Jeg er især fornøyd med fargen på grillen ;-)

Med all tid vi har vært ute den siste tiden, har jeg knapt hatt tid til å nyte blomstene inne. Så derfor synes jeg absolutt at helgas roser fortjener litt oppmerksomhet. Jeg bare elsker lysrosa roser!

Har du hatt muligheten til å nyte litt sommer i det siste? Det håper jeg! Ellers er kanskje sola på vei til deg? Uansett vil jeg ønske deg en flott uke! Takk for at du tar deg tid til å lese bloggen min. Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar