fredag 15. juli 2011

Flere bryllupsbilder


Jeg bare fortsetter å vise dere noen bilder fra bryllupsdagen jeg. Vi mottar stadig nye bilder fra våre nære og kjære, med ulike vinklinger og motiv. Kan nok fort ta noen blogginnlegg før jeg har fått lagt ut de mest sentrale ;-)


Jeg valgte et laaangt slør som var litt lengre enn slepet på kjolen for å ikke få brutte linjer på kjolen.


Mine fine små med søte tante Cecilie :-)

Jeg synes barna var så utrolig vakre så mammahjertet ble ømt og stort. Og i tillegg var de virkelig noen veloppdragne engler gjennom hele dagen. Sukk...

Nygifte herr og fru Falch Hope var også temmelig fornøyde... Og jeg ble kjempefornøyd med brudebuketten min! Jeg ville ha den i sommerlige rosafarger, og det ble den, med vakre perletråder over. Det ble Anns blomster som laget den til meg.


Snuskefrøken Linnea plukker stein fra ei heller sliten kirketrapp.


Som dere ser var det ganske mange legg og mye perlepynt på brudekjolen min. Både kjolen og dressen var vi så heldige å få kjøpt på Romantica brudesalong her i Narvik før de la opp.


Mikael holdt en fantastisk vakker tale til heldige meg. Sukk...


Og ja, det ble mange kyss oppe på stolene etter klimpring på glassene fra gjestene.
































En sliten liten brudesvenn trenger litt mammakos. Fine Marcus' min...































Og til sist min vakre storjente som virkelig var ei prinsesse på dagen. Dere må innrømme at jeg er heldig da?!

Nå blir det antakelig et par dager til neste innlegg, for i helga reiser Mikael og jeg bort med et vennepar. Jeg gleder meg vanvittig! Vi skal fly med småfly til Svolvær å spise lunsj og deretter fly videre til Tromsø for en helaften med deilig mat, hotell og masse voksentid :-) Jiiiippppiiii :-) Heldigvis er det meldt bra flyvær!

Ha ei strålende helg! Klem










4 kommentarer:

  1. Gratulere så mye tel dokker alle sammen, en skikkeli drømmedag dokker har hatt. Kos dokker masse masse på våksntur, man førtjæne d i en ellers hektisk værdag. Glær mæ tel å se flere bilda fra dagen dokkers. :o)

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye, ser ut som dokker har hatt en fantastisk dag som en sånn dag ska være :) Det vises på di flotte bildan, glede mæ t å se flere og høre om dagen dokkers etterhvert!! Nydeli flott dokker e hele familien :) Håpe du og brudgommen har ei flott helg m voksentid! Klem fra Therese :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk t dokker, Cathrin og Therese! Ja, det blei en orntlig drømmedag :-) Fantastisk å samle så mange av våre nære og kjære på en gang. Det har aldri skjedd før. Og fantastisk med voksenhelg med småflytur og lunsj i Lofoten og deilig middag og hotell i Tromsø. Vældi fornøyd og klar for litt ferie med de søte små og forhåpentligvis litt sol og varme. Klæm

    SvarSlett
  4. Slenger meg på å gratulerer så masse med overstått bryllupsdag! Ser ut som dere har hadd d kjempebra! Nydelig brudepar å nydelige barn :)

    SvarSlett