onsdag 6. juli 2011

Søte rosa hagehansker...


... som hjelper å hente fram inspirasjon til hagearbeid :-) Jeg klarte ikke å la være å kjøpe de, for jeg synes de er supersøøøte :-)

Jeg kom over de på Anemone i Harstad, en kjempesøt interiørbutikk som har masse spennende. Jeg var på Harstadtur i går igjen for andre gang på et par uker for å handle det siste til bryllupet. Så nå tror jeg jammen meg det meste er i boks og det er klart for innspurt.

Naturlig nok går det i klargjøring av pynteting, stryking av duker, handling av smådetaljer mm akkurat nå. Heldigvis overtar vi lokalet allerede i morgen slik at vi kan gå i gang med pynting. Antar det vil ta tid å få alt på plass. Men foreløpig er jeg ikke stresset heldigvis. Synes det er gøy med koselige forberedelser jeg. Og så er det jo enda 3 dager igjen ;-)

Ha en fortsatt fin uke! Klem 

2 kommentarer:

  1. Åh de var vel søte
    skjønner godt at du måtte åpne lommeboka her.
    ha en flott dag
    Anita S

    SvarSlett
  2. Åh, nu e æ så spent på å se bilde av dokker i brudestasen :)Vente,vente,vente :))

    Kjersti!!

    SvarSlett