lørdag 3. september 2011

Nye hyller på Linneas rom...

... har endelig kommet opp. Hyllene har ligget umalte ett år snart, og knektene har ligget godt gjemt inne i skapet, men nå er de nymalte og på plass.


Jeg liker så godt ornamentene på hylleknektene og synes det gjør hyllene ekstra pene.

Og så blir det straks mer innbodd når veggene ikke er så tomme. Og etter at sprinkelsenga røk ut tidligere i uka, trengtes det virkelig å få opp litt på veggen. Rart at også minstepia er ferdig med sprinkelseng nå... De blir raskt store ja!

Så nå må vi bare få kjøpt en ny kommode til klærne hennes, så er rommet hennes intakt. Synes det er kjekt å få alt på plass slik det skal være.

Som dere kanskje har merket går det veldig tregt med blogging her for tiden. Har masse annet å tenke på og da blir det raskt bloggingen som prioriteres vekk. Men nå skal jeg snart starte på fotokurs, så kanskje jeg får litt ekstra inspirasjon?

Ønsker deg uansett noen fine dager, - her i nord er det nydelig vær med tett på 20 grader. Nam...


 

2 kommentarer:

  1. Nydelig pikerom :) Hvor er tapeten kjøpt? Og hylleknektene? Det passet så godt sammen!

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, M :-) Hylleknektene er kjøpt på www.Lobelia.no. For de som er fra Narvik, så jeg at de nå hadde fått de på Lampehuset! Tapeten er av merket Sandberg (et svensk firma). Den finnes i flere farger. Selv har jeg bestilt den gjennom Kulør her i Narvik.

    SvarSlett