mandag 24. oktober 2011

Helgas blåtur...







 ... som jeg trodde jeg skulle på med mannen min, viste seg å være en lenge planlagt overraskelse fra flere av mine kjære venninner. Både Mikael og jeg hadde pakket for helgetur, og da vi skulle gå ombord på flybussen, satte Mikael bare min koffert inn. Deretter kom han med tilståelsen om at han ikke skulle bli med på tur, før han sendte en rimelig overrasket meg inn på bussen på jakt etter noen kjente.






Jeg var temmelig satt ut og veeeldig takknemlig for å finne Therese bak i bussen! Hun var kjempefornøyd med at jeg ikke hadde hatt mistanke om prosjektet jentene hadde funnet på i forsinket 40-årsgave til meg. Deretter bar det med buss til Evenes og fly til Oslo for ei super jentehelg. I Oslo bor nemlig flere av mine gode venninner, og etter en behagelig fredag med tre av jentene, god mat og kos, var lørdagen duket for ytterligere feiring.

Jentene hadde bestilt kinesisk massasje til meg på Daikai (www.daikai.no); et fantastisk vakkert spa og velværested sentralt i Oslo. Fantastisk dyptgående massasje i nydelige omgivelser med relax-avdeling og servering av te i etterkant. Anbefales!


Bildene rettferdiggjør ikke hvor vakkert det var. De er tatt med mobil i et heller dunkelt lys, så ta en titt på hjemmesidene deres for å se flottere bilder. Men akk for et eksotisk sted...

Deretter bar det til Bølgen og Moi på Tjuvholmen. Her ventet resten av jentegjengen og vi koste oss med deilig lunsj, champagne og sjokolade, og hadde en fantastisk koselig og morsom dag med jentene før vi dro hjem til Jeanette for en sen middag.

Verdens heldigste meg har verdens kjekkeste venninner! Tenk å finne på en sånn super overraskelse for meg! Jeg er ydmyk og supertakknemlig! Tusen takk til Cesilie, Jeanette, Katja, Therese, Ann-Cathrin og ikke minst Margrethe (som dessverre ikke kunne være med selv) for den flotte gaven! Jeg digger dere! Og tusen takk til min kjekke, flotte mann som legger så til rette for at jeg skal kose meg! God klem til dere!


1 kommentar:

  1. Får lære meg å kommentere :-)
    Håper du er kommet deg etter helga og forhåpentligvis ikke var altfor sliten når du kom hjem.

    For ei helg. Blir ikke å glemme champagnelørdagen med det første nei.

    SvarSlett