søndag 1. januar 2012

GODT NYTTÅR 2012!!!


År 2011 har gått inn i historien og kan aldri oppleves på nytt. Enda et punktum er satt. For noen er det nok ganske greit mens det for andre er mer vemodig. Selv pleier jeg alltid å ta meg litt tid på nyttårsaften til å oppsummere året som er over, samt sette meg noen mål for året som ligger foran oss.


For meg har 2011 vært et viktig år i min livshistorie. Det vil for alltid være det året hvor jeg giftet meg og opplevde ei fantastisk bryllupsfeiring med min kjære mann, med vår familie og gode venner tilstede. I 2011 ble vår eldste datter skolejente og turnjente, og 4-åringen vår startet med bryting. Selv startet jeg i ny og spennende jobb hvor jeg trives godt. Så alt i alt har det vært et begivenhetsrikt år for meg og min familie.

Nå gleder jeg meg til å se hvilke muligheter og opplevelser det nye året fører med seg. Det føles alltid så godt når året ligger foran oss med alle dagene blanke. Hvilke planer og drømmer har du? Hva ønsker du å få ut av 2012? Følger du ditt hjerte i valg du tar, eller "blir det bare slik det blir"?

Denne engelen flyttet inn til oss på julaften. Det var min og Mikaels julegave til hverandre. Den er laget av Hamarøykunstneren Ingunn Dahlin og som dere ser mangler den øyne. Alle englene fra kunstneren er laget ut fra ulike temaer. Temaet med denne engelen er; "Det viktigste i livet kan ikke ses, men føles i ditt hjerte". Jeg er veldig glade i engler da, og synes denne er så vakker, og jeg er så fornøyd med at kroken inne i peisestua endelig er komplett.
Jeg har skrevet det før, men selve søylene og ornamentene stammer fra Ankeneskirken og er noe av det vi har beholdt gjennom renoveringsprosessen av huset.   

Inngangen på det nye året feiret vi i hyggelig selskap hos våre kjære venner Tore og Eirin, med deilig mat, raketter og glade barn som sov lenge i dag. En bra start på det nye året :-) Vel hjemme igjen i dag, er det snart middagstid før jula sånn smått skal pakkes bort igjen for denne gang.

Tusen takk til enhver av dere som har fulgt bloggen min i 2011! Takk for hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger!

Jeg ønsker deg og dine kjære et år 2012 med gode opplevelser og fine stunder!


1 kommentar:

  1. Er stadig vekk innom bloggen din, men ofte via mobil. Syns det er vanskelig å legge inn kommentarer via mobilen, så jeg får ta det igjen de gangen jeg logger meg på PC'en :-)

    Håper 2012 oppfyller dine forventninger :-)

    SvarSlett