søndag 29. januar 2012

Vinterstue...


... kan det nok sies å være her i huset etter at nær sagt alt av farge er rensket ut. Med unntak av et par blå hortensiaer - og en blå himmel i bakgrunnen :-) går det mest i hvitt, lin og grått her for tiden.


 Disse fargetonene, - eller skal jeg si mangelen på farge, gir meg en god ro og passer meg godt nå på kaldeste vinteren. Og med - 12 grader og skyfri himmel ute er det definitivt orntlig vinter her! Bare litt snø mangler...


Med den enorme kulden ute, er det perfekt å krype opp i sofaen med et interiørblad og en varm kaffe latte fra kaffemaskinen.


Og denne helga har jeg faktisk hatt litt tid til innekos og rolig tid. Ungene har storkost seg og lekt masse sammen, og har nok nytt at det har vært for kaldt til å være noe særlig ute. Også de trenger litt tid uten planer og aktiviteter iblant.



I tillegg har vi hatt tid til et lite vennebesøk, en tur til mamma og pappa, og i dag har Celine og jeg vært i kirka for å få 6-årsboka, mens de andre har vært på turn. Og så har jeg fått vasket andreetasjen, så da er jeg godt fornøyd med helga.


Det gir meg ro å ha huset på plass før en ny uke er i gang.


I morra er det full fart med jobb, brytetrening for Marcus og yoga for meg. Jeg gleder meg allerede til yogaen. Etter 7 år borte fra yoga var det kjempedeilig å komme igjen i gang, og Merete som har www.arcticyoga.no er kjempedyktig og inspirerende.


Ingenting annet får meg til å senke skuldrene så fullstendig og gjør at jeg puster laaangt ned i magen som yogaen. Så det kan jo være et tips til deg som kunne trenge det ;-) Og med en hverdag som for mange av oss går i 230, synes jeg det er kjempeviktig å fylle ledig tid med alt som reduserer stress og gir ro og balanse.


Nå var det vel egentlig putene jeg skulle vise dere ;-) Dette er mine nye grå puter som jeg var så heldige å få tak i på Celines Hus sist helg. Og det til halv pris! Jeg hadde ikke fått med meg at de hadde salg og skulle bare inn å se om jeg fant noe å kjøpe for gavekortet jeg hadde...


... og så hadde de EKSAKT den type grå puter jeg ønsket meg. I rett gråfarge. Lykke :-) Hehe.. Det er ikke alltid så mye som skal til.


Så nå må jeg bare skynde meg å kose meg i min vinterstue før våren kommer med alle de fine pastellene, og rosa igjen sniker seg inn her hos oss :-) Nå er det forresten bare èn liten uke til sola igjen skinner inn vinduene hos oss her i Villaveien og Narvik :-)))

Jeg ønsker deg en strålende uke! Klem

1 kommentar:

  1. Hei Carina. Jeg har lagret bloggen din på favoritter og får masse inspirasjon til vår oppussing :) Jeg lurer på om du vet hva den stripete tapeten heter?! MVH Camilla :)

    SvarSlett