søndag 26. februar 2012

Alt annet enn interiør...


 ... har vært i fokus denne helga. Endelig har det kommet masse snø og vi har virkelig nytt vinterfølelsen.


For første gang på 14 år har jeg hatt slalåmski på bena. Nå er det vel og merke "bare" 8 år siden jeg stod snowboard da. Siden det har barna vært for små til at det har blitt "nedoverski" på meg.


Og i dag var hele familien i bakken. Mikael og meg, alle barna og mine svigerforeldre. Linnea ble kjørt til mormor etter noen få turer på ski. Hun har bare kjørt èn gang før og ble fort sliten. Men så er hun jo bare 2,5 år. Både Celine på 6,5 og Marcus på 4,5 år kjørte uten problemer fra meg. Etter to uker på slalåmkurs har de rimelig bra kontroll. Morsomt å se!


Utsikten utover Ofotfjorden er nydelig fra Narvikbakken. Og været var heller ikke til å gråte over i dag :-)


Her tar Celine og hennes søte venninne Amalie en pust i bakken med litt påfyll av energi.


I Celines klasse har de en kosegris som går på rundgang hos elevene i helgene. Han heter Jack. Jack hadde aldri stått slalåm før, så han måtte jo selvsagt bli med i bakken i dag. Ikledd skikkelige regnklær slapp han å bli våt, og jeg fikk noen kommentarer der han satt med hodet opp av ryggsekken min og "fulgte med" mens jeg kjørte ;-)

Denne helga har husarbeid blitt totalt nedprioritert. Vi har vært en god del i aktivitet utomhus, og har til og med tatt med barna på kafè (skjer nesten aldri etter at vi fikk tre barn). Men om ikke vi har vært mye hjemme, så har Mikael iallefall rukket å skru opp den nye kommoden til Linnea, så bare jeg får tatt bilder skal dere få se fornyingen av rommet hennes.

Håper at du hatt en fin helg, og så ønsker jeg deg en fin ukestart!



1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har hatt en flott helg! Men det skal jo sies,vi har det jo fint her i Narvik.
    Ønsker deg en flott mandag.. - her koser vi oss med vinterferie.
    Klem Christina

    SvarSlett