lørdag 23. juni 2012

St. Hanshelgen...


 ... er her og endelig ser det ut til at vi skal få noen dager med sommer. Det kjennes veldig, veldig bra, og jeg gleder meg til å nyte en hel helg med solskinn.


Det føles svært velfortjent etter to måneder med regn og kulde!


Denne uken har jeg omsider fått plantet ut litt uteplanter. Ca 5 uker senere enn jeg pleier... Det har vært en merkelig vår rent værmessig. Definitivt ikke slik jeg ønsker våren skal være.


Men inne har det iallefall vært et rikt planteliv. Og endelig er det også peoner å få i butikkene her nord. De er så enormt vakre synes jeg!


Hver blomst er et lite kunstverk i seg selv.



Jeg må også få vise dere det nye bildet vi har fått på veggen.


Det er av kunstneren Yvonne Jeanette Karlsen og er kjøpt for gavekort vi fikk fra Mikaels jobb og kolleger til bryllupet vårt i fjor. Det er så naturtro og minner i tillegg om størstejenta vår.


Og så passer det stilmessig overens med bildet "Barnet" av Jøran Flo som vi har på veggen fra før av, synes jeg.


Ellers har jeg nedtelling nå... Bare èn uke igjen til Mannen er ferdig med årsoppgjøret for 2012. Skal bli fantastisk deilig å være en hel familie igjen hver ettermiddag. All honnør til alle dobbeltarbeidende alenemødre der ute!

Men først er det på tide å nyte St. Hanshelgen. Jeg ønsker deg en fin solsnudag, og håper at solen skinner på deg hvor enn du befinner deg! Og aller mest vil jeg få gratulere så mye til våre flotte naboer June og Stian som gifter seg i dag! Veldig glad for at solen skinner for dere i dag, og håper at den stort sett vil gjøre akkurat det :-) Klem



4 kommentarer:

  1. Hei :)

    Så flotte bilder av nydelige roser.
    Og bildet var kjempeflott.

    Jeg håper du hadde en fin St Hans,
    og ønsker deg en fin ny uke:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Margareth :-) En fin ukeslutt til deg! Klem

      Slett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen Carina :) Du e nu så go :) Nydelige peoner og veldig fint maleri, liker også veldig godt de med barn og mor/barn i litt naturfarger! Jeg kommer med dukene i dag eller morgen.
    Klem June

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle bare mangle, June. Er så glad dagen ble så fin for dere og at dere begge var så godt fornøyd! Klem klem

      Slett