fredag 15. juni 2012

Vakre Lavangen...


... var stedet vi overnattet under min kjære venninnes utdrikningslag forrige helg.


Vi fikk låne en super hytte helt nede ved sjøen, og her koste vi jentene oss maksimalt med god mat og flere timer i stamp i hyggelig selskap.


Deilig med orntlig jentehelg!


Utsikten fra hytteverandaen og stampen var bare nydelig, og et stykke ut på natta MÅTTE jeg bare ut å fotografere omgivelsene ;-)



Med såpass små barn er det sjelden jeg får tatt bilder ute (litt derfor jeg startet å blogge og ta bilder inne), så når jeg hadde en helt barnefri helg, ble fristelsen til å ta bilder stor.


Og slitne gamle byggverk synes jeg er supersjarmerende. Mye historie og levd liv.

Og legg merke til det stille vannet. Perfekt for fjell og byggverk å speile seg i.


Mmmmm....

For ikke å snakke om en verden opp ned i tillegg til den vakre "vanlige" verden.

Dette bildet tok jeg til ære for min kjære lillebror som er helt frelst på SAAB. Han har en god gammel veteransaab og en Saab 9-5 fra 2010, og hadde han fått velge ville han aldri valgt et annet bilmerke. Jeg hadde lyst å skru ned skiltet til han, men veloppdragen som jeg er kunne jeg jo ikke det. Men her får du iallefall en liten titt, kjære bror ;-)

Ellers vil jeg bare ønske akkurat deg en orntlig deilig helg! Her skal helga brukes til å flytte gode venner inn i deres nye hus nedi gata.


3 kommentarer:

  1. Mamma er født og oppvokst i Lavangen, og det er et vakkert sted, ja. Norge stilleste og vakreste fjord, synes nå jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er fantastisk vakkert. Enig med deg der, Vigdis :-)Perfekt sted for total avkopling!

      Slett
  2. Så nydelige bilder, tenk og bo her, og æ har aldri vært i Lavangen, bare kjørt forbi , koselig med en jente tur.

    Takk for hilsen inne hos mæ, håper sola kommer tilbake til oss, med varmen.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett