tirsdag 31. juli 2012

Celine 7 år!


Fineste Celinepia vår ble hele 7 år 30. juli. Nå har vi virkelig fått ei storjente :-) Omsorgsfull, snill, klok og inkluderende er du jenta mi, og vi er så enormt glade i deg.


Dagen har blitt feiret i Drøbak hos onkel og familien, og første barneselskap er avholdt. I og med at Marcus har bursdag om to dager, feiret vi dere begge samtidig.


Og da er det kjekt med pappservise som passer til begge kjønn.


Dette ble kjøpt hos Søstrene Grene i Skien. Orntlig sirkusmønster :-)


Vanligvis har jeg brukt to ulike pappserviser hvis barna har feiret sammen, men jeg synes det ble mye finere å ha en type, og så var fargene så fine.


Og muffinsene måtte ha både rosa hjerter / sommerfugler og sjørøverflagg. Duken ble pyntet med dyreklistremerker og farger var satt ut for at barna kunne tegne på papirduken.


Fine bursdagsjenta mi! Og søte lillesøster i bakgrunnen.


Her er hun superstolt passasjer i Jeanettes cabriolet, en slik som hun ønsker at jeg skal kjøpe til henne og meg etterhvert :-)


Mine tre små sammen med fetter Tinius helt til venstre. Det er deilig å ha ferie og masse tid med barna. Det går definitivt ut over bloggingen, men det blir jeg forhåpentligvis tilgitt ;-)

Jeg har derimot blitt forledet til å opprette profil på Instagram, så for interesserte er profilen min carinafh

Jeg ønsker DEG en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar