torsdag 15. november 2012

Julestemning i hovedstaden

 
Denne uka har jeg tilbragt på videreutdanning i Oslo. Om mye tid har blitt brukt på forelesninger og veiledning, så har det heldigvis også vært litt tid til å la seg inspirere av andre ting enn studier :-)

 
Oslo har jo definitivt et noe større butikkutvalg enn Narvik, og nå som det nærmer seg jul, passet det veeeldig godt med en tur på Illums Bolighus. Det er en fantastisk flott interiørbutikk i Vika fylt med masse flotte varer og deilig inspirasjon.
 
 
Mesteparten av årets julepynt her går i hvitt, grått og sølv / gull. Veldig lekkert, synes jeg, selv om jeg hjemme liker å putte inn litt røde detaljer også.
 
 
 
 
Julekuler i lange baner. Disse var orntlig lekre i varmhvit høyglans, men det vises ikke helt på bildene, ser jeg.
 
 
Personlig synes jeg disse reinsdyrene var veldig søte da.
 
 
Noe annet jeg liker godt med Oslo, er de mange små sushibarene rundt omkring. Jeg er nok langt over snittet glad i sushi, og da er det deilig når det er så tilgjengelig. Denne gangen besøkte vi Lille Sumo sushibar, rett ved Klingenberg kino. Superdeilig mat i shoppingpausen ;-)
 
Nå er det pakking av koffert før jeg går til sengs, for i morgen er det retur til Narvik igjen etter forelesningsslutt.
 
Jeg ønsker deg ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar