onsdag 10. april 2013

Eksamenslesing pågår...

 
... og tar naturlig nok den lille ledige tiden jeg har til disposisjon.
 
 
Selv om eksamen er først i slutten av mai, så går tiden svært fort, og det er greit å prøve å komme gjennom alle bøkene.
 
 
I dag har jeg vært så heldig å ha lesedag hjemme, og da hjelper en kaffe latte i en søt kopp fra Lampehuset på motivasjonen.

 
Heldigvis liker jeg veldig godt å studere og lese bøker. Men jeg må innrømme at ved siden av full jobb og tre små og en mann som for tiden er mest opptatt av årsoppgjør, så er det også krevende med halvtidsstudium. Ikke minst å få tid til å lese.

 
Og innimellom er det godt med en liten pause til blogging og annet. Men for første gang har interiørbladene jeg abonnerer på ikke vært pakket ut av plasten, - og det ene kom FØR påske! Det er IKKE likt meg!

 
Fordelen er at da rekker jeg ikke å bli så inspirert og få for lyst på noe nytt til huset, og det er jo en bra ting, - det synes nok iallefall Mannen min :-)
 
Jeg ønsker deg en fin ukeslutt, kjære leser!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar