søndag 9. mars 2014

Soveromsinspirasjon

 
I dag er det andres vakre soverom jeg viser. De fleste bildene er hentet fra Pinterest og noen fra norske bloggere.
 
 
Det fins så mye vakkert at det er lett å bli inspirert.

 
 Dette soverommet fra www.daisishome.blogspot.com synes jeg er superlekkert.
 
 
Akkurat den type fargetoner jeg ønsker meg på det som skal bli vårt soverom.
 
 
Mannen og jeg skal etter hvert flytte ned på gjesterommet nede, for heller å bruke vårt store soverom til tv-stue og gjesterom, og da er det supert å kunne hente litt inspirasjon her på nettet.
 

Men i og med at det er et ganske lite rom, så må det planlegges nøøøye hvordan det skal bli.
 

Og det finnes jo mange praktiske løsninger, men egentlig har jeg ikke lyst å ha skap OVER senga.

 
Men på hver side av senga synes jeg ikke er så dumt. Denne løsningen synes jeg er både pen og praktisk.
 
 
For maksimal plassutnyttelse bør vi ha skuffer også under senga, så jeg ser for meg at senga må plassbygges.
 
 
Og da synes jeg denne løsningen var orntlig lekker.
 
 
Kanskje en vegg eller flere med en vakker tapet?
 
 
I alle fall ønsker jeg brune farger eller greigetoner som gjennomgående farger.
 
 
Dette soverommet fra www.lindevegen.no er bare helt nydelig! Og størrelsen er ikke så langt unna vårt rom.
 
 
Kanskje kan jeg putte inn en orientalsk lampe og et par lykter? Jeg synes de gir så vakkert lys. Spørs om Mannen er enig?
 

 
Det finnes jammen meg mye vakkert interiør som frister! Hva skulle man gjort uten internett ;-) Men smaken kan jo selvsagt forandre seg før vi går i gang med oppussingen. Jeg ser for meg at det fort kan ta et par år enda.
 
Ellers sitter jeg fortsatt inne med foten høyt og ser på at isen der ute krymper time for time. Helt greit at det går mot vår! Og nå er det forhåpentligvis bare to uker til jeg sånn smått kan begynne å trå på foten igjen! I morgen starter jeg i alle fall med fysioterapi.
 
Jeg ønsker deg en superfin søndag!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar