lørdag 12. juli 2014

Gratulerer med stordag kjære pappa!

 
I dag 12. juli er det din dag!
 
 
Tenk at du fyller 80 år!
 
 
Tiden går så fort.
 
 
Men jeg er så takknemlig for at jeg har deg og mamma, og at vi bor så nært hverandre at vi kan ses ofte.
 
 
Selv om det aldri blir ofte nok!!!
 

Jeg er så glad for at vi fikk feiret deg orntlig her nettopp, og for at de aller fleste av dine kjæreste hadde mulighet til å komme!


Selv om du er av typen som alltid sier at det ikke er nødvendig "å lage noe styr" ut av bursdagen din, så var det definitivt på sin plass denne gang!

 
 
Og jeg tror du selv koste deg godt og var fornøyd :-)
 
 
 
Med 40 gjester ble det en solid og bra feiring.
 
 
Og det er ikke alle som får familien fra USA på besøk til bursdagen sin!


 
 
Både små og store koste seg.

 
Og 11 av 12 barnebarn var på plass, her representert med mine fine små.
 
 
Marcus og søskenbarn og bestekompis Tinius hadde kanskje det høyeste aktivitetsnivået.
 
 
Men med flinkingene Lasse, Tor Arne og nest eldste sønn Bjørn som spilte flott musikk, var stemningen upåklagelig.
 
 
Til og med største snuppemor Celine fikk øvd seg og danset masse vals :-)

 
Men hun har jo gode gener å slektes på. Det er ikke alle 80-åringer som tester dansegulvet.
 
 
Selv om vi tok hovedfeiringen på forskudd, håper jeg at du får en koselig og flott bursdag i dag, pappa!
 
Jeg er kjempeglad i deg og takknemlig for all den støtte og trygghet som du og mamma har gitt meg med på veien inn i mitt eget voksenliv. Jeg håper at vi fortsatt vil få oppleve mange fine stunder sammen i årene som kommer!
 
Gratulerer så mye med dagen, pappaen min! God klem
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar