onsdag 9. juli 2014

Tre års bryllupsdag...

 
 ... i dag 9. juli.
 

 
Tre år siden vi hadde den mest fantastiske dagen, med nesten alle våre kjæreste rundt oss for å feire sammen med oss.

 
Tre år siden barna var så små som her.
 
 
 Og dette uformelle bildet med våre fantastiske forlovere er jeg bare så glad i!

 
Gratulerer med dagen, fine Mannen min! Så takknemlig for at det ble oss!


Tre stener i hjertet på gifteringen, - ett for hver av våre søte små.


 Klare for feiring!

 
Men først litt kos med de søte små. Knapt to, fire og seks år var de her...

 
Kakeserviett med det fine monogrammet som beste forlover Katja laget til oss.
 

Litt champagne og mandelmakroner "til før-forrett".

 
Hjertene mine.

 
Og litt borddekking da...
 
 
 
 
 
Alt i hvitt, rosa og sølv.
 
 
 
 
Flinke Anne laget til og med monogram på kaken!
 

Bildene vi brukte i takkekortet. Så koselig å minnes.

Og til sist teksten jeg skrev til Mannen som bryllupstale. Det er ca første - og siste gang han får høre meg synge :-) Men morsomt og overraskende var det. Og så er det min flinke og musikalske bror Bjørn Nygård som spiller mandolin på låten.

https://www.youtube.com/watch?v=L4yws8vQMUU



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar