fredag 31. oktober 2014

Happy Halloween!

 
Årets skumleste dag nærmer seg slutten...
 
 
... og her i huset har roen senket seg.


Barna er i seng, uten at jeg skal påstå at de sover. Litt høye på godteri...
 

 
Vi startet med litt feiring allerede til middag, fordi Mannen og Celine skulle kjøre til Lofoten på turnstevne. Så her ser dere mine tre skumle små klare for fredagstaco.
 
 
Deretter ble bordet fylt med søtsaker...
 
 
... og Halloween-muffins og vi gjorde klart til vennebesøk.
 
 
Her har Eirin og jeg fiffet oss opp for anledningen :-) Tihi...
 
 
Og de minste er klare for litt feiring, mens jeg serverer.
 
 
Min søte guddatter Vårin og kjære Linnea mi.
 
 
Marcus og fineste Hermine.
 
 
Litt vanskelig å spise godteri med masker på, så etter hvert var barna til å kjenne igjen.
 
 
Flinke Mannen min har skjært ut det flotte skumle gresskaret...
 
 
 ... mens jeg har tatt meg av muffinsbakingen.
 

Barna har storkost seg med nok av søtsaker, hærlig vennebesøk, dansekonkurranse og masse lek, så nå satser jeg på at de sover godt til lenger enn 06.00 ;-)
 
Jeg ønsker deg en fin avslutning på Halloween og ei flott helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar