søndag 16. november 2014

En begynnende julestemning...

 
... har sneket seg inn her i dag.
 
 
Jeg har hentet fram juleserviset fra innerst i skapet,

 
... og vi har hatt kosestund med boller, pepperkaker og kakao med krem,
 
 
så da er det kanskje ikke å vente at man kommer i stemning?
 
 
 
Når i tillegg snøen ligger hvit og flott og gjør det lyst og pent utenfor dørene, så begynner jeg virkelig å glede meg til ukene som ligger foran oss.
 
 
I tillegg har jeg prøvd å ta noen bilder av våre fine små i dag...
 
 
... i flotte gensere som min kjære mamma har strikket. Så får vi se om noen av de kan kvalifisere til å bli årets julekortbilde...
 
Som dere kanskje merker av sjeldenheten i blogginnleggene, er det lite med tid til overs om dagen. Etter jobb og middag er hver ukedag fylt med barnas treninger; jentene på turn og Marcus på ishockey. Og helgene går så fort! I går var familien + et par unger til på bassenget, noe alle syntes var stas. Tøffe Marcus hoppet til og med fra femmeteren, og lille  Linnea fra ènmeteren. De er ikke mye engstelige nei.
 
I morra er det ny uke igjen, og Linnea skal innskrives på skolen. Bare måneder igjen til vi ikke har barnehagebarn mer. Årene flyr...
 
Ha ei super uke så lenge!
 

2 kommentarer:

  1. Du har virkelig nydelig unger, Carina! :-)
    Fine gensere og den grå stjernegenseren kunne æ tenkt mæ sjøl, eller ev til mine gutta ;-)
    Ville også si at du fikk et fantastisk bra lys på utebildene. Til og med talgelysene ble perfekte :-)

    SvarSlett
  2. Du har en fantastisk fin blogg, som det er spennende å følge med på:) Nydelige bilder, nydelig hus og familie! Hilsen Merethe ( som vokste opp litt lenger ned i gata)

    SvarSlett