søndag 4. januar 2015

Kjære Mannen min...

 
... er 38 år i dag! Gratulerer så mye med dagen, Mikael!
Vi er utrolig glade i deg og takknemlige for å ha deg som Mann og pappa. Du er omsorgsfull, kjekk, klok, god å lage mat, flink til det meste du går i gang med, og vi er takknemlige for å ha akkurat deg som Mann og pappa!
 
 
I og med at vi feiret dagen med familieselskap i går, har vi hatt en rolig dag i dag. 
 
 
Vi har ommøblert litt, og fått spisebordet tilbake i spisestua ved kjøkkenet. Der har det ikke vært på to år.
 
 
Litt kortere vei å dekke på, samt greit å kunne følge med når ungene gjør lekser mens jeg lager middag.
 
 
Tradisjonen tro rydder vi aldri ut juletreet før etter Mannens bursdag.
 
Jeg synes det er så koselig å ha det stående etter at all annen julepynt er ryddet ut. Synes det er så vakkert med edelgran!Og nå ble jo stua litt ny gjennom at vi har flyttet en sofa ut i karnappen i stua. Uvant, men fint med litt forandring. Og godt lys til å ta med en bok å slappe av litt..
 
 
Fine Mannen min og hans mormor Mai-Ann, fra feiringen i går.
 
 
Svigermor og godjentene mine.

 
Marcus med oldemor Liv, Mannens spreke farmor.
 
 
Love it!
 
I morra starter hverdagen igjen med jobb, skole og barnehage. Det blir jammen en utfordring å stå tidlig opp etter late juledager.
 
Jeg ønsker deg en fin oppstart av det nye året!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar