lørdag 9. juli 2016

Fem års bryllupsdag...


...i dag 9. juli 2016.


Fem år siden vi hadde en helt magisk dag med sol fra skyfri himmer og hele 30 varmegrader.



Barna var snart 2, 4 og 6 år gamle og vi hadde nok å henge fingrene i.


Et av mine favorittbilder, på kirketrappa med våre flotte forlovere - hvor alle er opptatt med sitt og ingen følger med på fotografen.


Nygifte og på vei til fotografering.



Bryllupslokalet - på Høgskolen i Narvik var et flott lokale å ha bryllupsfesten i.


Mine fineste.


Takk for 5 fine år som ektepar, Mannen min! Og for over 13 år som par. Uendelig takknemlig for at akkurat du kom inn i livet mitt og er min livsledsager!

Sangen som jeg skrev og sang til deg på dagen vår, gjelder absolutt fortsatt:

https://www.youtube.com/watch?v=L4yws8vQMUU

Gode klemmer fra kona di!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar